Chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe, zyskać wartościowe wskazówki i doświadczenia od liderów branży oraz zwiększyć swój potencjał sprzedażowy? To właśnie wydarzenie networkingowe z wystąpieniami publicznymi jest dla Ciebie!
Dołącz do grona specjalistów z różnych branż, którzy dzięki temu wydarzeniu nawiążą cenne kontakty biznesowe i zdobędą wiedzę na temat najnowszych trendów oraz strategii. W trakcie inspirujących wystąpień publicznych, dowiesz się jakie metody i narzędzia wykorzystują eksperci, by zwiększać swoje zyski oraz budować markę w branży.
Nie przegap okazji, by poznać liderów branży i doświadczonych prelegentów, którzy podzielą się swoimi sekretami sukcesu. Będziesz miał również szansę na wymianę poglądów i nawiązanie kontaktów z innymi uczestnikami, co pozwoli Ci poszerzyć swoją sieć biznesową.
Nie czekaj, zarejestruj się już dziś i dołącz do wydarzenia!
Prelegenci
Przemek Dziewitek – jest przedstawicielem pokolenia X w Kolektywie XYZ, którego jest współzałożycielem.
Specjalizuje się w Autentyczności, która jest podstawą zdrowych relacji i efektywnej współpracy. Praktykuje i uczy uważności, aby potrafić zatrzymywać się pędzie współczesnego świata.
Pracuje facylitacyjnie i warsztatowo z liderami, zespołami oraz organizacjami w budowaniu bezpiecznych, odpornych i pełnych energii społeczności w miejscu pracy.
Pracuje coachingowo z pokoleniami Y i X w odblokowywaniu swojego vulnerability i budowaniu codziennej odwagi.
Tematy, które czuje i szczerze uwielbia to:
- rezyliencja emocjonalna (model R. Hansona
- zarządzanie energią życiową (Model T. Schwartza)
- liderstwo rezonansowe (model R. Boyatzisa)
- budowanie jakościowych relacji w zespołach (model J. Dutton)
- rozwijanie empowermentu i delegowania
- praca ze zmianą nawyków
- praca z wartościami
- facylitacja
- uważność
Pracował z zespołami takich firm jak:
Arla Foods, ABB, AMGEN, mBank, Xelion, Ernst & Young, Vestas, Fuchs Oil Corporation, Warta, 7R, Prudential, GSBK, Gino Rossi, Platinium Wellness, Interseroh, Międzynarodowe Centrum Kultury, Izba Przemysłowo – Handlowa w Krakowie, Urząd Miasta Gdyni, Urząd Miasta Łodzi, Urząd Miasta Krakowa.
Prowadził warsztaty w projektach takich organizacji jak: Fundacja SOK, Fundacja Szkoła Liderów, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Fundacja Stocznia, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Stowarzyszenie OWOP.
Tytuł prelekcji:
Budowanie biznesu opartego na autentyczności – relacje, zaangażowanie, sukces

Maciej Koper
Maciej Koper – Zawodowy Sprzedawca pracował doradczo bezpośrednio z ponad 350 firmami audytując, analizując i usprawniając procesy i kompetencje handlowe.
Doświadczenie w doradztwem zdobywał od 2015r zajmując się analizą, układaniem procesów sprzedaży i jako konsultant w firmach doradczych
Od 2011r lat łączy zasady treningu sportowego z treningiem handlowym przy trenowaniu ludzi z kompetencji handlowych jako trener w Zawodowi Sprzedawcy i innych firmach szkoleniowych
Od 2009r. zajmuje się outsourcingiem usług sprzedażowych
Działa jako interim-sales-director – Prowadzi szereg projektów w firmach marketingowych, doradczych, szkoleniowych, przetwórstwa drzewnego, produkcji.
Od 2018r interim manager w zakresie sprzedaży i marketingu w ramach projektów realizowanych bezpośrednio oraz przy współpracy z firmami consultingowymi.
W latach 2017r-2021. Prezes Karpackiego Centrum Wiertniczego
W latach 2017r.-2019 członek zarządu startupu technologicznego INNOME budującego system automatyki budynkowej ◦
Maciej jest też autorem programów Poligon Zawodowych Sprzedawców i Narzędziownik Zawodowego Sprzedawcy,
autor programu i wykładowca studiów podyplomowych Sales & Negotiation Management – Zarządzanie Sprzedażą na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz wykładowca na ASBIRO MBA i mentor programu ASBIRO „Plan na start”
Tytuł prelekcji:
Organizowanie sprzedaży w sytuacji ciągłej niepewności i chaosu
Agenda
17:30-17:55
Rejestracja uczestników i networkingW czasie tej aktywności uczestnicy będą mieli okazję poznać się nawzajem, porozmawiać, wymienić wizytówki i nawiązać kontakty biznesowe. To idealny moment, aby przełamać pierwsze lody i rozpocząć budowanie sieci kontaktów.
18:00-18:10
Powitanie i parę słów o inicjatywie Networking ClubOrganizatorzy powitają uczestników i opowiedzą o celach i idei Networking Club. Mogą też podzielić się kilkoma informacjami o gościach specjalnych lub partnerach wydarzenia.
18:10-18:30
Poznajmy się: prezentacje uczestników spotkaniaKażdy uczestnik będzie miał około 20 sekund na przedstawienie siebie, swojej firmy lub projektu. To doskonała okazja, aby poznać się bliżej, dowiedzieć się, z kim mamy do czynienia i posłuchać o interesujących działalnościach innych uczestników.
18:30-18:50 - Tytuł prelekcji: Budowanie biznesu opartego na autentyczności – relacje, zaangażowanie, sukces
Prelekcja nr 1W tym czasie gość specjalny lub ekspert w danej dziedzinie przeprowadzi prezentację na temat związany z biznesem, technologią, marketingiem, czy innym obszarem interesującym dla uczestników.
18:50-19:20
Networking w moderowanych grupach nr 1Podzieleni na mniejsze grupy, uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać ze sobą na tematy związane z ich biznesem, projektami, pomysłami czy pasjami. Celem tej aktywności jest umożliwienie nawiązania kontaktów, wymiany doświadczeń i rozmów o współpracy.
19:20-19:30
Przerwa19:30-19:50 Tytuł prelekcji: Organizowanie sprzedaży w sytuacji ciągłej niepewności i chaosu
Prelekcja nr 2W tym czasie gość specjalny lub ekspert w danej dziedzinie przeprowadzi prezentację na temat związany z biznesem, technologią, marketingiem, czy innym obszarem interesującym dla uczestników.
19:50-20:20
Networking w moderowanych grupach nr 2Kolejna runda networkingowa, w której uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy. Mogą kontynuować rozmowy, nawiązywać nowe kontakty, dzielić się pomysłami i doświadczeniami.
20:20
Zakończenie oficjalnej części spotkania. Omówienie zasad przystąpienia do klubu. Możliwość dalszego networkingu.Organizatorzy podsumują spotkanie, podziękują uczestnikom i zaproszą do przystąpienia do Networking Club. Przedstawią zasady członkostwa, planowane wydarzenia i korzyści, jakie niesie ze sobą przynależność do klubu. Po oficjalnym zakończeniu spotkania, uczestnicy będą mieli jeszcze okazję do dalszego networkingu, wymiany kontaktów i budowania relacji biznesowych.
Pierwotna cena wynosiła: 347,00 zł.297,00 złAktualna cena wynosi: 297,00 zł.
210 w magazynie
Miejsce wydarzenia
Gwarancja korzyści
Poznasz kilkudziesięciu przedsiębiorców
z różnych branż.
Zdobędziesz nową wiedzę
dzięki wartościowym wystąpieniom cenionych prelegentów.
Będziesz mieć okazję uczestniczyć
w moderowanych sesjach networkingowych.
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po spotkaniu uznasz, że spotkanie nie było warte zainwestowanych środków możesz otrzymać zwrot całości opłaty za uczestnictwo.