Chcesz nawiązać nowe kontakty biznesowe, zyskać wartościowe wskazówki i doświadczenia od liderów branży oraz zwiększyć swój potencjał sprzedażowy? To właśnie wydarzenie networkingowe z wystąpieniami publicznymi jest dla Ciebie!
Dołącz do grona specjalistów z różnych branż, którzy dzięki temu wydarzeniu nawiążą cenne kontakty biznesowe i zdobędą wiedzę na temat najnowszych trendów oraz strategii. W trakcie inspirujących wystąpień publicznych, dowiesz się jakie metody i narzędzia wykorzystują eksperci, by zwiększać swoje zyski oraz budować markę w branży.
Nie przegap okazji, by poznać liderów branży i doświadczonych prelegentów, którzy podzielą się swoimi sekretami sukcesu. Będziesz miał również szansę na wymianę poglądów i nawiązanie kontaktów z innymi uczestnikami, co pozwoli Ci poszerzyć swoją sieć biznesową.
Nie czekaj, zarejestruj się już dziś i dołącz do wydarzenia!
Prelegenci
Wojciech Bizub – Multiprzedsiębiorca & marketer.
Wykładowca programów MBA oraz prelegent największych konferencji biznesowych w Polsce.
Twórca jednego z najchętniej słuchanych podcastów o marketingu w kraju – Skuteczny Marketing. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Tytuł prelekcji:
Dlaczego brakuje Ci czasu i jak to zmienić bez zatrudniania ludzi?
Artur Potocki
Artur Potocki – Prezes Zarządu Interia.pl
Jest absolwentem wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej. Od początku kariery zawodowej związany z portalem INTERIA.PL, gdzie w październiku 2006 roku objął stanowisko Dyrektora Marketingu & PR. Dwa lata później został Członkiem Zarządu, a od stycznia 2011 roku zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu Interia.pl.
W przeszłości był członkiem Rady Nadzorczej spółki Polskie Badania Internetu i członkiem rady metodologicznej badania Megapanel PBI/Gemius a także członkiem Digital Steering Board w Bauer Media Group.
Jest także Przewodniczącym Rady Fundacji Glioma-Center oraz Prezesem Zarządu agencji mobile marketingowej Mobiem Sp. z o.o.
Tytuł prelekcji:
Zarządzanie w świecie VUCA.
Agenda
17:30-17:55
Rejestracja uczestników i networkingW czasie tej aktywności uczestnicy będą mieli okazję poznać się nawzajem, porozmawiać, wymienić wizytówki i nawiązać kontakty biznesowe. To idealny moment, aby przełamać pierwsze lody i rozpocząć budowanie sieci kontaktów.
18:00-18:10
Powitanie i parę słów o inicjatywie Networking ClubOrganizatorzy powitają uczestników i opowiedzą o celach i idei Networking Club. Mogą też podzielić się kilkoma informacjami o gościach specjalnych lub partnerach wydarzenia.
18:10-18:30
Poznajmy się: prezentacje uczestników spotkaniaKażdy uczestnik będzie miał około 20 sekund na przedstawienie siebie, swojej firmy lub projektu. To doskonała okazja, aby poznać się bliżej, dowiedzieć się, z kim mamy do czynienia i posłuchać o interesujących działalnościach innych uczestników.
18:30-18:50 - Tytuł prelekcji: Dlaczego brakuje Ci czasu i jak to zmienić bez zatrudniania ludzi?
Prelekcja nr 1W tym czasie gość specjalny lub ekspert w danej dziedzinie przeprowadzi prezentację na temat związany z biznesem, technologią, marketingiem, czy innym obszarem interesującym dla uczestników.
18:50-19:20
Networking w moderowanych grupach nr 1Podzieleni na mniejsze grupy, uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać ze sobą na tematy związane z ich biznesem, projektami, pomysłami czy pasjami. Celem tej aktywności jest umożliwienie nawiązania kontaktów, wymiany doświadczeń i rozmów o współpracy.
19:20-19:30
Przerwa19:30-19:50 Tytuł prelekcji: Zarządzanie w świecie VUCA.
Prelekcja nr 2Drugie wystąpienie gościa specjalnego lub eksperta, poświęcone innemu tematowi związanemu z biznesem lub rozwojem osobistym.
19:50-20:20
Networking w moderowanych grupach nr 2Kolejna runda networkingowa, w której uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy. Mogą kontynuować rozmowy, nawiązywać nowe kontakty, dzielić się pomysłami i doświadczeniami.
20:20
Zakończenie oficjalnej części spotkania. Omówienie zasad przystąpienia do klubu. Możliwość dalszego networkingu.Organizatorzy podsumują spotkanie, podziękują uczestnikom i zaproszą do przystąpienia do Networking Club. Przedstawią zasady członkostwa, planowane wydarzenia i korzyści, jakie niesie ze sobą przynależność do klubu. Po oficjalnym zakończeniu spotkania, uczestnicy będą mieli jeszcze okazję do dalszego networkingu, wymiany kontaktów i budowania relacji biznesowych.
347,00 zł
186 in stock
Miejsce wydarzenia
Gwarancja korzyści
Poznasz kilkudziesięciu przedsiębiorców
z różnych branż.
Zdobędziesz nową wiedzę
dzięki wartościowym wystąpieniom cenionych prelegentów.
Będziesz mieć okazję uczestniczyć
w moderowanych sesjach networkingowych.
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po spotkaniu uznasz, że spotkanie nie było warte zainwestowanych środków możesz otrzymać zwrot całości opłaty za uczestnictwo.